Un Nadal fora de sèrie

Enguany la festa de Nadal de l’Institut porta per títol “Un Nadal fora de sèrie” i es celebrarà el 20 de desembre a partir de les 11.30 a la Sala la Canal de Tona.

Els alumnes d’ESO i Aula Oberta ens faran les seves representacions, coreografies i balls relacionats amb alguna sèrie. Un cop finalitzades les actuacions s’escollirà la millor d’elles. També hi haurà la participació d’alguns docents amb alguna actuació sorpresa.

El mateix dia es faran les votacions de les millors fotografies Matecnogràfiques i es lliuraran alguns premis d’activitats realitzades.

Serà una festa de Nadal divertida i ben variada!

I recordeu passar per la fira de Nadal que han organitzat els alumnes de 2n ESO, el dissabte 16 de desembre a l’Institut a partir de les 17.00 i fins les 20.00.