Taller amfibis i rèptils

En el taller d’amfibis i rèptils els alumnes van poder veure i tocar-los (només qui volia) i experimentar com era la seva pell, la seva textura, el seu cos fred, etc. També se’ls va explicar l’error cada vegada més habitual de pensar que aquests animals exòtics es poden tenir com a mascotes i malauradament sovint acaben sent abandonats a la Natura, creant seriosos problemes en un entorn que no és l’adequat i sovint esdevenint espècies invasores i que desplacen a les autòctones.

El taller el van realitzar tots els alumnes de 1r d’ESO, però com que el tema interessava a tot l’Institut, a les hores entre cada taller els alumnes que passaven pel laboratori 2 se’ls deixava entrar a donar una ullada.