Sortides inicials de tutoria ESO

La setmana passada es van realitzar diverses sortides de tutoria amb els grups de 4rt, 3r i 2n d’ESO per tal de treballar la cohesió de grup. Es van realitzar diferents activitats i jocs que permeten conèixer els diferents grups i alumnes. D’aquesta manera es genera empatia amb els companys i posteriorment un clima a l’aula més harmònic que beneficia el funcionament diari de l’aula.

Els alumnes de 4t d’ESO van anar al Parc Roqueta, els de 3r d’ESO al Castell i els de 2n d’ESO al Parc de les Feixetes, tots dins de Tona.

Aquesta setmana faran la sortida els alumnes de 1r d’ESO que aniran al Parc del Castell.