Projecte Pissarra Artista

Des de la matèria d’Educació Visual Plàstica,  s’ha organitzat amb els alumnes de 4t d’ESO el projecte “La pissarra de l’artista”. És un projecte que s’ha treballat durant tot el curs, però que s’ha materialitzat  aquest tercer trimestre, construint una pissarra participativa per l’espai públic.

Aquest projecte neix amb la voluntat de portar l’art contemporani a les aules situant a l’alumnat com a agent generador d’idees inspirades en artistes contemporanis i relacionades amb el joc.

El dia 7 de maig trobareu aquesta pissarra instal·lada a la plaça Major de Tona.