Premis literaris Àngels Viladomat i Antoni Pous

La sala d’actes de l’institut Jaume Callís va acollir dimecres passat, 28 d’abril, el lliurament dels premis literaris Àngels Viladomat (per a alumnes de primer i segon d’ESO) i Antoni Pous (per a alumnes de 3r d’ESO i de 2n de Batxillerat).

Tres dels nostres alumnes que es van presentar van aconseguir un premi. Els guanyadors van ser:

El primer premi en la categoria de poesia per a alumnes de 1r d’ESO va ser per a Neus Pomares amb Ho intento, lluito, em defenso, resisteixo.

I l’alumna Elisabet Seebach va rebre un accèssit en la categoria de narrativa amb Cartes a ningú.

En els premis per a alumnes de Batxillerat, el primer lloc en narrativa va ser per a Josep Quintana amb Un carnús.