“Matildas” i altres masclismes

Aquestes últimes setmanes els alumnes de 2n d’ESO de l’institut IES Tona treballant el tema de la igualtat de gènere, creiem que és important treballar-lo i així conscienciar-nos de la situació actual. Hem decidit fer una exposició amb els nostres treballs que s’inaugurarà el dia 12 de març.

L’exposició, sota el títol “MATILDAS I ALTRES MASCLISMES“. DEL PROJECTE ENTORN LA PREVENCIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLSITES DE L’ALUMNAT DE 2N D’ESO DE L’IES TONA” es podrà visitar del 12 al 26 de març a l’Espai Muriel Casals de Tona.

Hi haurà un acte inaugural que es podrà seguir per streaming a través del canal de Youtube de l’Ajuntament de Tona.

Esteu tots convidats!

Atentament, Alumnes de l’IES Tona