Fira de Turisme 1r d’ESO

Els alumnes de 1r ESO van realitzar dijous 3 de febrer la fira de turisme com a cloenda del seu primer projecte. S’hi van poder visitar 19 països: Bèlgica, Emirats àrabs, Canadà, Madagascar, Nova Zelanda, Nepal, Corea del Sud, Brasil, Egipte, Estats Units, Mèxic, Turquia, Índia, Marroc, Argentina, Finlàndia, Rússia, Japó i França. Els alumnes de 2n ESO i els de 3r van poder visitar-los i saber-ne més coses, un tríptic amb la informació de cada país, els escriptors més importants, els científics i científiques més rellevants, veure els seus mapes físic i polític, els murals dels 5 regnes, els recursos naturals de cada país, les receptes típiques, un pressupost pel viatge al llarg del país i fins i tot un glossari de situacions que es poden trobar. Us deixem unes imatges i un muntatge musical per poder viatjar per la fira.