Festa de Nadal 2023. Un Nadal fora de sèrie!

Com cada any, el darrer dia lectiu de desembre celebrem la Festa de Nadal de l’Institut. Enguany amb el títol: “Un Nadal fora de sèrie”. La festa va ser el dimecres 20 de desembre a la Sala La Canal de Tona. Els alumnes d’ESO i Aula Oberta van fer les seves actuacions, coreografies i balls relacionats amb alguna sèrie de TV o de plataforma de streaming.

La festa la van iniciar els alumnes de 1r i 2n d’ESO amb diverses actuacions com “La que se avecina”, “Shin-Chan”, “El juego del Calamar”, “Doraemon”, entre d’altres. En acabar es van triar les tres millors actuacions. Desprès va ser el torn dels alumnes de 3r i 4t d’ESO, amb sèries com “La que se avecina”, “Els barrufets”, “Plats Bruts”, “Samba”, “Bob Esponja” entre d’altres. En finalitzar es van triar les tres millors actuacions.

Un cop finalitzades les actuacions es van votar les millors fotografies matecnogràfiques de les dues categories i es van lliurar els premis, tant del concurs de fotografia, com de la gimkaciència i del concurs de decoració de portes nadalenques del professorat i alumnat.

Tot seguit, el professorat va fer la seva actuació, amb una coreografia de 3 sèries: “El juego del calamar”, “la casa de papel” i “miércoles, dance, dance, dance”.

En acabar es van fer les votacions de les actuacions dels alumnes i es van fer públics els guanyadors, que van ser 1r ESO A amb “Doraemon” i 4t ESO A amb “La que se avecina”.

L’acte va acabar amb la cançó entranyable “Quan somrius, és Nadal al meu cor” que va estar acompanyada del públic amb l’encesa dels seus mòbils.

Un altre any, tots plegats hem pogut gaudir d’una festa on l’esperit nadalenc ha estat el protagonista!