Espectacle de dansa inclusiva

Divendres 22 d’octubre la Sala La Canal va acollir un espectacle de dansa inclusiva realitzat per la Companyia de Dansa P9, una companyia olotina de dansa contemporània integrada per 24 joves ballarins, 7 d’ells amb diversitat funcional i els altres, són joves d’edats compreses entre els 12 i els 18 anys que s’han unit per dur a terme un projecte escènic que interpel·la a les emocions i a la necessitat d’enderrocar els murs de la diferència i l’exclusió.
La companyia va realitzar una sessió el migdia pels nostres alumnes de 3r i 4t d’ESO i va fer una segona actuació a les 20:00 del vespre.
Aquest espectacle s’emmarca dins del projecte que ha iniciat aquest any l’Institut de Tona per treballar la inclusivitat, especialment als cursos de 3r i 4t d’ESO, per tal d’acostar els nostres alumnes a la realitat de les persones amb diversitat funcional.