ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

Aquest curs acadèmic 2023/2024 s’han de renovar la meitat dels membres del Consell Escolar del nostre institut i la direcció del centre resol convocar eleccions al consell escolar. Aquí podeu consultar el calendari de tot el procés que comença dimarts 31 d’octubre de 2023.

Els pares i mares i els alumnes que vulguin presentar la seva candidatura poden presentar la sol·licitud al centre abans del dia 13 de novembre de 2023. Clicant aquí podeu descarregar la sol·licitud de la candidatura.

Els representants que es renoven en la present convocatòria són:

• Professors: 4 representants.
  • Pares i mares: 1 representant.
  • Alumnes: 2 representants.
  • Personal d’administració i serveis: 1 representant.

CANDIDATS CONSELL ESCOLAR

Al fitxer adjunt es poden consultar els diferents candidats al Consell Escolar d’enguany.

Informació_Candidats2023

RESULTATS

Podeu consultar els resultats aquí