Consulta oberta

Us informem que amb l’objectiu d’apropar el sistema sanitari a joves i adolescents en el seu mateix entorn, s’ha creat la ‘Consulta oberta’, dintre del programa Salut i Escola: https://salutpublica.gencat.cat/ca/ambits/promocio_salut/Infancia-i-adolescencia/Adolescencia/salut-i-escola/ que impulsen els departaments d’Ensenyament i Salut de la Generalitat per detectar situacions de risc i la detecció precoç dels problemes de salut.

Al nostre institut, el primer dijous de cada mes  a partir del 2 de desembre, coincidint amb l’hora del pati, d’11 h a 11.25 h, atendrà a l’alumnat la infermera Raquel Parareda, de l’Àrea bàsica de Tona.

D’aquesta manera, tothom que ho desitgi pot anar a la consulta per plantejar els seus dubtes o demanar informació d’una forma ràpida i directa.

El servei és gratuït i confidencial i pot ajudar a detectar de forma precoç problemes relacionats amb temes d’alimentació, sexualitat, addiccions o maltractaments.

La Consulta oberta també esdevé l’enllaç a través de la infermera per derivar els pacients al seu pediatra de referència o a altres serveis si fos necessari.