Cloenda estudi assistit

Aquest mes de maig hem fet la cloenda del projecte d’Estudi Assistit que hem estat portant a terme a l’Institut de Tona des de fa uns quants anys. Aquest projecte està inclòs dins el Programa d’Excel.lència del centre en què alumnes de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic acompanyen i ajuden a alumnes d’ESO amb els seus estudis. A canvi, els alumnes de Batxillerat poden gaudir d’una beca destinada a activitats de formació que els permeti complementar els seus estudis. Gràcies a la col.laboració de la Mancomunitat La Plana, l’Ajuntament de Tona, l’AFA de l’Institut de Tona i l’Ajuntament de Sant Miquel de Balenyà aquests alumnes poden rebre la beca.