Arriba la tercera pista del concurs Troba el llibre amagat, en què haureu d’esbrinar el títol i l’autor o autora d’un clàssic literari mitjançant els 6 enigmes que es difondran setmanalment.
La pista 3 és: El protagonista és un home valent que no para quiet.
Recordem que pot participar tota la comunitat educativa (alumnes, docents, famílies i PAS) i entre tots els participants que encertin la resposta se sortejarà un premi en l’acte de lliurament de guardons del Certamen literari de Sant Jordi. Hi haurà dues categories: alumnes i adults.
Les pistes anteriors són:
Pista 1: L’escriptor coneix molt bé Londres però no és anglès.
Pista 2: És una novel·la molt extensa i molt antiga.
Envieu les vostres respostes (títol del llibre i autor/a), juntament amb el vostre nom i cognom, per DM o a les stories d’Instagram de l’Institut de Tona (@instituttona). Si ho preferiu, podeu enviar un correu a lectura@iestona.net
Animeu-vos-hi!


