Festa de Nadal

Avui hem celebrat la festa de Nadal. Seguint les mesures sanitàries, ens hem quedat a l’Institut, els alumnes baixaven amb els seus grups, feien el seu ball, la temàtica era: Fem un TikTok, i un cop havien acabat tornaven a les seves aules.

Han pogut seguir la resta d’actuacions a través d’una emissió en temps real des de les seves aules.

Primera trobada projecte inclusiu 4t d’ESO

Els alumnes de l’optativa EVP de 4t i les persones ateses del Centre Ocupacional de Tona han participat en el primer taller col·laboratiu amb l’objectiu de conèixer-se i compartir mirades. Amb aquest taller iniciem un seguit de trobades emmarcades dins el projecte inclusiu que s’està realitzant des de l’àmbit artístic de 4t.

APS El Gran Recapte

Els alumnes de 4t d’ESO que cursen les optatives de Biologia i Geologia i de Llatí han realitzat el servei d’aprenentatge a la comunitat portant a terme un Gran Recapte d’aliments. S’han encarregat d’organitzar i publicitar la recollida d’aliments que ha tingut lloc durant el desembre a l’institut i finalment han portat els aliments al rebost solidari del municipi.

Fira Medieval

Ahir, els alumnes de 2n d’ESO van preparar una fira medieval. Van recaptar 1.145 € per La Marató.

Moltes gràcies a totes les persones que van fer possible que la fira sortís tan bé i a totes les persones que van col·laborar comprant coses.

APS 4t d’ESO

Últim dia del projecte d’aprenentatge i servei entre joves de l’institut i majors de seixanta anys de #Tona i #Malla. Una experiència intergeneracional que ha permès una formació a mida en l’ús dels mòbils, tablets i portàtils. Gràcies a la Mancomunitat La Plana per comptar amb nosaltres per oferir aquest servei. #gentgranactiva #formaciópermanent

Consulta oberta

Us informem que amb l’objectiu d’apropar el sistema sanitari a joves i adolescents en el seu mateix entorn, s’ha creat la ‘Consulta oberta’, dintre del programa Salut i Escola: https://salutpublica.gencat.cat/ca/ambits/promocio_salut/Infancia-i-adolescencia/Adolescencia/salut-i-escola/ que impulsen els departaments d’Ensenyament i Salut de la Generalitat per detectar situacions de risc i la detecció precoç dels problemes de salut.

Al nostre institut, el primer dijous de cada mes  a partir del 2 de desembre, coincidint amb l’hora del pati, d’11 h a 11.25 h, atendrà a l’alumnat la infermera Raquel Parareda, de l’Àrea bàsica de Tona.

D’aquesta manera, tothom que ho desitgi pot anar a la consulta per plantejar els seus dubtes o demanar informació d’una forma ràpida i directa.

El servei és gratuït i confidencial i pot ajudar a detectar de forma precoç problemes relacionats amb temes d’alimentació, sexualitat, addiccions o maltractaments.

La Consulta oberta també esdevé l’enllaç a través de la infermera per derivar els pacients al seu pediatra de referència o a altres serveis si fos necessari.