Acollida a l’alumnat

A primer d’ESO els alumnes se’ls presta un ordinador destinat a l’activitat acadèmica segons el Pla d’estratègia digital de centre. El coordinador d’informàtica s’encarrega de la distribució i de la primera explicació del seu funcionament. Inclou saber utilitzar la contrasenya i conèixer l’estructura i funcionament de l’ordinador i l’accés a la Plataforma Clickedu.

A les primeres tutories s’explica el funcionament de les eines més importants i des de les diferents matèries es va aprofundint en el seu ús.

El programa TEI (Tutoria Entre Iguals), ha dissenyat unes activitats a l’hora de tutoria, on l’alumnat de tercer que tutoritza als alumnes de primer, els ensenyaran a utilitzar la Plataforma digital.

Disposen d’un servei de reparació de l’ordinador, al qual s’hi poden dirigir a l’hora de l’esbarjo. Veure apartat  Serveis i recursos digitals del centre

Us deixem un enllaç al manual per fer servir la plataforma educativa clickedu i un enllaç a l’ajuda de la plataforma clickedu.