V Premis Climent Guitart

Ahir, en els Premis Climent Guitart, organitzats pel grup hoteler Guitart Hotels, va ser guardonat, en la categoria de Formació, Raúl Lopera, el jove alumne que recentment va concloure amb la millor nota els estudis de cicles formatius d’hostaleria i turisme que s’imparteixen al nostre institut.

Els Premis Climent Guitart, de caràcter anual, tenen com a finalitat honorar la memòria de Climent Guitart i Pascual, i ho fan en quatre àmbits en els quals el famós hoteler lloretenc va fonamentar bona part de la seva vida professional i personal: la formació, l’emprenedoria, la solidaritat i la música.

La vetllada va reunir més d’un centenar d’assistents a la sala Palas Atenea de l’Hotel Guitart Gold Central Park Aqua Resort de Lloret de Mar. Entre ells, hi va haver destacades personalitats, com l’alcalde de la nostra localitat, Jaume Dulsat, o la presidenta de la fundació Guitart, Cristina Cabañas.

L’Institut Ramon Coll i Rodés, va estar representat oficialment per la nostra directora, Luisa Peralta i pel nostre secretari, Dídac Gómez. Tot i que, a la gala, el protagonisme del nostre centre va recaure merescudament en Raúl Lopera, l’alumne de 2n de CFGM Cuina i gastronomia que va ser guardonat amb una beca d’estudis al CETT, l’Escola Universitària d’Hostaleria i Turisme de la Universitat de Barcelona. Cal destacar que el Raúl agafa el relleu de la Paula Espinal, exalumna del nostre cicle de CFGM Serveis en restauració, qui va ser guardonada amb la citada beca d’estudis en l’anterior edició dels premis. Per cert, enguany, la Paula rep la part de la beca que correspon al segon i últim curs de la seva formació universitària.

Des d’aquí, la més sincera felicitació al Raúl — i a la Paula—, de part de tota la nostra comunitat educativa.