IV Premis Climent Guitart

Ahir, en els premis Climent Guitart, organitzats pel grup hoteler Guitart Hotels, va ser guardonada, en la categoria d’Educació, Paula Espinal, la jove alumna que recentment va concloure amb la millor nota els estudis de CFGM de Serveis en Restauració que s’imparteixen al nostre institut.

Els Premis Climent Guitart, de caràcter anual, tenen com a finalitat honorar la memòria de Climent Guitart i Pascual, i ho fan en quatre àmbits en els quals el famós hoteler lloretenc va fonamentar bona part de la seva vida professional i personal: la formació, l’emprenedoria, la solidaritat i la música.

La vetllada va reunir més d’un centenar d’assistents a la sala Palas Atenea de l’Hotel Guitart Gold Central Park Aqua Resort de Lloret de Mar. Entre ells, hi va haver la nostra directora, Luisa Peralta, i destacades personalitats, com l’alcalde de la nostra localitat, Jaume Dulsat; la presidenta de Guitart Hotels, Cristina Cabañas o Antonio Escudero, president de la Federació d’Hostaleria de les comarques de Girona.

Precisament, ha estat en l’apartat de formació que la Paula ha estat guardonada amb una beca d’estudis al CETT, l’Escola Universitària d’Hostaleria i Turisme de la Universitat de Barcelona. El jurat, a més, va atorgar la resta de premis a entitats i persones de reconegut prestigi, fet que realça encara més la figura de la nostra alumna i la vàlua del guardó aconseguit. L’empresa Cafès Cornellà, ha rebut la distinció d’Emprenedoria. El premi a la solidaritat ha recaigut en la Fundació ASPRONIS, que treballa per generar iniciatives, suports i serveis perquè les persones amb discapacitat del desenvolupament i intel·lectual, així com col·lectius vulnerables puguin tenir condicions òptimes de qualitat de vida. Finalment, el premi a la música ha estat concedit, per la seva trajectòria internacional de 50 anys d’història a la Polifònica de Puig-Reig.

Des d’aquí, la més sincera felicitació a la Paula, de part de tota la nostra comunitat educativa. La Paula va pel camí de l’èxit professional; no oblidem que no fa gaire va formar part, al costat de la Laura Paz, del millor equip de joves cambrers i cambreres de Catalunya.