XXIII Concurs de Traducció de la UPF

Avui, 14 de febrer, un grup d’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat, està participant en la primera fase del XXIII Concurs de Traducció organitzat per la facultat de Traducció i de Ciències del Llengutatge de la Universitat Pompeu Fabra, el qual, en el cas del francès, compta amb la col·laboració de l’Association de Professeurs de Français de Catalogne (APFC) i l’Institut Français de Barcelona.

La intenció d’aquest concurs és il·lustrar la vitalitat de l’ensenyament del francès i promoure el multilingüisme a casa nostra. També té com a objectiu introduir la pràctica de la traducció de la llengua estrangera als centres de secundària per destacar-ne la importància en la nostra societat.

La participació en el concurs és voluntària, però el cert és que ha tingut una gran acollida. L’alumnat ha rebut un text en francès que en aquests mateixos moments està traduint al català. Les quatre millors traduccions de cada categoria (ESO i Batxillerat) passaran a la segona fase. Bonne chance à tous et à toutes !