Finalistes al Concurs de Traducció de la UPF

Recordeu que fa un temps vam publicar la notícia que un grup d’alumnes de francès de 3r i 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat del nostre institut es van presentar a un concurs de traducció?

El XXIII Concurs de Traducció és convocat cada any per la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra i va destinat a tots els centres de secundària de Catalunya i d’altres comunitats autònomes que tinguin el català com a llengua cooficial.

El 14 de febrer es va realitzar la primera fase del concurs i quatre alumnes de cada categoria (ESO i Batxillerat) passaven a la segona fase, que es va celebrar a mitjans de març. En totes dues fases, l’alumnat havia de traduir uns fragments de text del francès cap al català.

Dons avui tenim el plaer d’anunciar-vos que la Martina Gil, estudiant de 1r de Batxillerat, s’ha classificat entre els deus finalistes amb la seva traducció al català d’uns fragments de Les gratituds, de Delphine De Vigan.

El lliurament de premis es farà el 19 de maig del 2023, a les 17.00 hores, a l’Auditori del Campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra i serà presidit per la Degana de la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge. Allà hi serem, Martina!

Enhorabona, Martina, haver arribat fins aquí amb la quantitat d’alumnat que es va presentar és ja tot un premi!