Tornem a visitar el CRAM

La setmana passada, concretament el dimecres i el divendres, l’alumnat de 1r d’ESO es va traslladar fins a la platja del Prat de Llobregat per tal de visitar el CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins), una activitat emmarcada dintre del projecte Planeta B.

En arribar cada classe va participar en diferents activitats de cohesió de grup (els grups de dimecres sota un sol radiant), totes elles molt divertides, i van poder realitzar algunes activitats esportives. L’alumnat va realitzar dos tallers dintre de les instal·lacions del CRAM, un sobre la contaminació al mar Mediterrani i un altre sobre canvi climàtic i espècies invasores. També va visitar la clínica, conèixer les tortugues residents, i descobrir per què són allà i què podem fer en cas de trobar-ne una a la platja.