Cita anual amb el DELF Scolaire

Avui i demà, 21 i 22 d’octubre, acudirem a la nostra habitual cita anual amb les proves del DELF Scolaire, un examen que permetrà al nostre alumnat obtenir un diploma oficial de francès. Aquestes proves s’haurien d’haver realitzat durant el passat mes d’abril, però es van ajornar fins a aquesta setmana per la situació de pandèmia que estem vivint.

Finalment no es presentarà tot l’alumnat que s’havia inscrit en un principi, ja que alguns alumnes es van tirar enrere perquè ja no continuen estudiant al nostre centre o no tenen l’opció de poder continuar estudiant aquesta segona llengua estrangera en el curs actual. La veritat és que el contacte amb el francès en alguns casos es remonta al mes de març. Tot i així, estem convençuts que els vuit alumnes que es presenten als nivells A2, B1 i B2 ho faran genial. Fora nervis i a donar-ho tot! Ens veiem aquesta tarda a la seu de l’examen, a Sant Joan Despí 🙂 À toute à l’heure !