Notre Dame de Paris

Aquest matí l’alumnat de francès que cursa 3r d’ESO ha anat a Barcelona per veure una obra de teatre: Notre Dame de Paris, basada en la novel·la de Victor Hugo. D’aquesta manera ha pogut conèixer més en profunditat la història de Esmeralda, Claude Frollo, Quasimodo i Phoebus de Châteaupers, tot practicant la comprensió oral.

A l’aula, l’alumnat havia treballat prèviament l’argument de la novel·la i la biografia del seu autor i havia visionat uns vídeos sobre la pel·lícula d’animació de Disney (El geperut de Notre Dame), el musical franco-canadenc i la mateixa catedral de Notre Dame.

Després del teatre, l’alumnat ha gaudit una mica del sol radiant que llueix avui al cel i s’ha fet una foto de grup al parc de Joan Miró.