Escoltem música en francès

L’alumnat de francès de l’Institut Rafael Casanova (un total de més de 150 alumnes) ha participat aquests dies en la creació d’una llista col·laborativa de Spotify en què han inclòs totes aquelles cançons que escolten en francès. Els gèneres són d’allò més variat: rap, pop, trap, rock… D’aquesta manera fem descobrir cantants a la resta de l’alumnat (en aquest cas no només al que cursa la matèria optativa de francès) i podem aprofitar per escoltar música a l’aula quan estem en silenci fent alguna activitat. Voleu descobrir quina és la música en francès del Casanova? Endavant, escolteu la nostra llista.