El Diari de Girona parla dels centres gironins que participem a la #Bibliorevolució

El Diari de Girona parla dels cinc centres gironins que hem estat seleccionats per a la Biblio(r)evolució, el programa de la Fundació Jaume Bofill que vol ajudar a donar nova vida a les biblioteques escolars. Els centres gironins seleccionats, a banda del nostre, són l’Escola Frigolet de Porqueres (de la qual som un dels dos instituts adscrits), l’Escola Vicens Vives de Roses, i els Instituts El Pedró de L’Escala i l’Illa de Rodes de Roses.

El diari destaca que

Un jurat especialitzat ha escollit 30 centres, la meitat dels quals són d’educació Infantil i Primària i l’altra, de Secundària o mixtes. La gran majoria, 27, són de titularitat pública i 3, privats concertats. Pel que fa a la distribució territorial, 22 es troben a les comarques barcelonines, 5 a les de Girona, 2 a Tarragona –a la capital i a Reus– i un altre a Lleida –en concret, a Cervera.

Llegeix aquí tota la notícia i aquí sobre la Biblio(r)evolució.