Optatives de francès

Benvolgudes famílies,
Ens posem en contacte amb vosaltres per fer-vos arribar el llistat d’alumnes que cursaran les optatives de francès el proper curs i que, per tant, hauran de comprar el llibre de l’optativa.
Quedem a la vostra disposició,
Institut El Pedró
Llistat d’alumnes

Llibres de 2BTX

Benvolgudes famílies,
Hi ha hagut un canvi en la publicació del llibre de 2n de btx. de la matèria de Filosofia.
El llibre que consta actualment en el llistat de la pàgina web de l’institut i el que té la llibreria Llibrestext és el correcte.
Sentim els inconvenients.
Cordialment,
Institut… Llegeix més»

Presentació a càrrec de Xavi Brau i Jordi Roig

Dijous 5 de juliol els professors del departament de socials de l’institut El Pedró, Xavi Brau i Jordi Roig, presentaran una activitat educativa en el marc de l’Escola d’estiu de l’Associació de Renovació Pedagògica de l’Alt Empordà.
L’activitat tindrà dues parts.
La primera consistirà en una presentació… Llegeix més»

Dissabte compartim la nostra Biblio(r)evolució!

El dissabte 30 de juny de 2018, la biblioteca del nostre institut participa a la Jornada de Biblio(r)evolució. Si voleu, podeu participar d’una part de l’acte en línia de 10 a 11:30. Així podreu acompanyar-nos una estona des de casa. Us podeu inscriure en aquest enllaç
Algunes… Llegeix més»

Sortida al Far West

Els alumnes de 4t d’ESO van realitzar una sortida de tutoria el divendres passat al Far West. Us adjuntem algunes de les fotos amb les activitats que van realitzar aquest dia.

Crèdit de síntesi de 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO van realitzar ahir una sortida lligada al crèdit de síntesi que estan realitzant.
Aquesta sortida els hi va permetre conèixer la ciutat de Besalú i les rodalies de Sant Joan les Fonts, amb les colades de lava i l’entorn del riu… Llegeix més»

DELF

Enguany les alumnes de Batxillerat AINA COLOM, GEMMA FERNANDO i ANDREA DIAZ han superat amb èxit les proves del DELF escolar de francès. Aquest diploma és reconegut arreu del món, per sistemes escolars i universitaris internacionals i locals. … Llegeix més»