Preinscripció PFI

Benvolgudes famílies,
Us compartim la informació de la preinscripció al PFI (Programes de Formació i Inserció).  Aquest programa és el primer nivell de qualificació dins els estudis de formació professional i s’adreça a joves d’entre 16 i 21 anys que no han finalitzat l’educació secundària obligatòria.… Llegeix més»

Participació 9a edició Concurs Apilo

L’Institut El Pedró ha participat en la 9a edició del Concurs Apilo, que organitza El Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Acció Rural, a través de l’Agència de Residus de Catalunya.
L’objectiu és conscienciar a tota la comunitat educativa de la importància de reciclar aquests residus que… Llegeix més»

Beques per estudis postobligatoris

Benvolgudes famílies,
El Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports ha convocat les beques per als estudiants d’ensenyaments postobligatoris (Batxillerat, FPGM, FPGS, Estudis d’idiomes en escoles oficials, estudis reliogos superiors, cursos d’accés i de preparació per a les proves d’accés a la formació professional, cicles formatius de… Llegeix més»

Xocolatada solidària

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem els números guanyadors dels lots que es van sortejar a la xocolatada solidària de divendres 1 de març.
Igualment volem agrair, de part de tota la comunitat educativa, la col·laboració de les diferents empreses i les persones que ho van fer possible.
Cordialment,

Proves de compleció 2023

Proves compleció. Criteris i continguts.

CONVOCATÒRIA 2024

CALENDARI

Les proves es duran a terme el 6 i 7 de març.

6 de març 7 de març
15:30-16:30 Llengua Catalana Llengua castellana
16:30-17:30 matemàtiques

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa esmentada. Aquestes proves es realitzen sempre en el centre on es troba l’expedient de l’alumne/na.

Cliqueu aquest enllaç per obtenir tota la informació.

Continguts

Català        Castellà          Anglès      Biologia       Tecnologia     Matemàtiques