FEM LA BIBLIO(R)EVOLUCIÓ. PARTICIPEU EN EL PROJECTE!

Biblio(r)evolució
Si sou membres de la comunitat educativa del centre (alumnat, famílies, personal d’administració i serveis, professorat, serveis educatius), us convidem a participar en el projecte de repensar els usos de la nostra biblioteca escolar.  L’INS El Pedró ha estat un dels 30 centres… Llegeix més»

Enhorabona als alumnes participants i especialment, als premiats al DITMAE 2018

El dissabte passat, es va celebrar la 7a edició del DITMAE, el Dissabte Transfronterer de les Matemàtiques a l’Alt Empordà, una trobada d’instituts de les dues bandes de la frontera on parelles de nois i noies des de 4t d’ESO fins a 2n de BAT, passen tres horetes escoltant xerrades i participant en un concurs-taller de contingut purament matemàtic. El programa de xerrades és interessantíssim i ens acosta als temes claus de la investigació matemàtica de primera línia de l’actualitat conduïts per matemàtics punters.… Llegeix més»