Crèdit de síntesi de 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO van realitzar ahir una sortida lligada al crèdit de síntesi que estan realitzant.
Aquesta sortida els hi va permetre conèixer la ciutat de Besalú i les rodalies de Sant Joan les Fonts, amb les colades de lava i l’entorn del riu… Llegeix més»

DELF

Enguany les alumnes de Batxillerat AINA COLOM, GEMMA FERNANDO i ANDREA DIAZ han superat amb èxit les proves del DELF escolar de francès. Aquest diploma és reconegut arreu del món, per sistemes escolars i universitaris internacionals i locals. … Llegeix més»

Dia mundial sense tabac