“Optical art” i “Renaixement i Barroc” a EVP (1r i 2n d’ESO)

Us deixem amb els treballs que darrerament estan presentant els nostres artistes de 1r i 2n d’ESO a l’assignatura de Ed. Visual i Plàstica.

Els alumnes de 1r han experimentat amb diferents efectes òptics a l’activitat “Optical art”. El resultat estarà exposat als passadissos de la planta baixa per tal que tothom en gaudeixi.

A la primera planta també trobareu exposats els treballs de l’alumnat de 2n, que han treballat la tècnica de l’aquarel·la mentre donaven color a conegudíssimes obres d’art del Renaixement i el Barroc. Aquesta activitat té un valor afegit, i és que conjuntament amb l’assignatura de C. Socials també han creat un Sites amb el context històric de les obres i un mapa geolocalitzat de les galeries d’art a on actualment es poden visitar.

Redacció