3r d’ESO participa aquest divendres a la cantata ‘La veu de la terra’

L’alumnat de música de tercer d’ESO participa aquest divendres, 10 de maig, al matí, al CortArts 2024, una de les trobades més importants de les corals de centres d’educació secundària de Catalunya i que té lloc a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú. La cantata “La Veu de la Terra” centra aquest esdeveniment i està conformada per nou temes, dels quals l’Institut Montbui interpretarà “Record” i “Remor”, sota la direcció del professor Martí Vilardebò. La resta d’alumnat de tercer d’ESO assistirà també a l’acte.

Més informació en aquest enllaç: 2024_Tríptic_Vilanova i la Geltrú_CorArts