Un curs més, el nostre institut ha participat en el Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat pel Departament d’Educació i la Fundació Enciclopèdia Catalana.
Enguany, l’alumne de 2n d’ESO seleccionat per a representar-nos en la categoria Corsaris ha estat el Roger Bel Guasch. La Bruna Ribé Fonoll, la Júlia Gil Òdena i l’Àlex Osan Pop, de 4t ESO, han llegit en la categoria de Tropa de Corsaris. Han estat suplents la Carlota Lafuente Espinosa , de segon, i la Carla Altarriba Palau, el Gerard Bel Guasch i l’Aina March Repullés, de quart.
Per participar en el concurs, els alumnes de segon s’han llegit la novel·la d’Onjali Q. Raúf, El lleó sobre la porta; i els de quart, Nascuts per ser breus, de Toni Mata. Tot sigui dit, dos llibres molt recomanables.
Tot i no haver quedat classificats en aquesta fase, tots quatre han llegit d’una manera impecable, per la qual cosa els felicitem ben efusivament.



