Preinscripció i matrícula BATXILLERAT curs 2022-23

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA BATXILLERAT CURS 2022 – 2023

Modalitats Arts Plàstiques i Escèniques – Ciències i Tecnologia – Humanitats i C. Socials

Fases ​de la preinscripció

Dates

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT – Lloc web amb informació general del Departament d’Educació sobre la preinscripció de Batxillerat
Jornada de portes obertes
2 d’abril
Publicació de l’oferta inicial  19 d’abril de 2022
Presentació de sol·licituds (electròniques o de suport informàtic).

• Han de presentar aquesta sol·licitud tots els alumnes que venen d’un altre centre i tots els que  volen fer Batx d’Arts.
  • NO han de fer aquest tràmit els alumnes propis del centre  que volen fer Batx. de Ciències o Social-Humanístic.
  • han de fer aquest tràmit els alumnes propis del centre que volen accedir al Batx. d’Arts.
Del 20 al 26 d’abril
Presentació de documentació Fins al 27 d’abril
Publicació de les llistes amb el barem provisional  23 de maig
Presentació de reclamacions al barem provisional Del 23 al 30 de maig
Publicació de llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions 3 de juny
Sorteig 3 de juny
Publicació de llistes ordenades 9 de juny
Publicació oferta final  –
21 de juny
Publicació de les llistes d’assignació i llista d’espera:

HI HA UN ERROR EN LES LLISTES PUBLICADES PER EDUCACIÓ, a 1R BATX.

• LES 14 PLACES – BATXLOE 9999 – Batxillerat resta de modalitats – ASSIGNADES AL CENTRE CORRESPONEN A UN CENTRE ADSCRIT, I JA TENIEN ASSEGURADA LA PLAÇA ABANS DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ.
  • LES PRIMERES 14 PLACES DE LA LLISTA D’ESPERA – BATXLOE 9999 – Batxillerat resta de modalitats –  SÍ TENEN PLAÇA AL CENTRE. ENS ESTEM POSANT EN CONTACTE PER EXPLICAR-LOS LA SITUACIÓ I CONFIRMAR LA PLAÇA.

22 de juny
Període de matrícula ordinària (batxillerat), per a TOTS els alumnes

Del 23 al 29 de juny
Període de matrícula extraordinària (per alumnes que tenien assignatures pendents al mes de setembre) Del 5 al 7 de setembre