Data prevista lliurament butlletins de qualificacions: 27 juny 10.00h

Llibres de text curs 2019-20

Alumnat 2n Batx que s’ha presentat a l’avaluació extraordinària: ja podeu passar a recollir el butlletí definitiu amb les mitjanes d’etapa i (NOVETAT!) la documentació per demanar el títol de Batxillerat.

Horari exàmens finals (1r de Batx) i extraordinaris (ESO) Juny 2019

Informació PAU i Preinscripció Universitat 2019

Portal d’accés a la Universitat (es pot consultar la nota final de Batx.)

(Notícies anteriors…)

Resultats exàmens DELF

Han arribat ja les qualificacions dels exàmens oficials DELF. Enhorabona als 46 alumnes presentats, perquè tots han aprovat, i amb notes altes. La qualificació es pot consultar a delfscolaire.cat o bé al tauler d’anuncis del Departament de Llengües Estrangeres. Fem menció especial de David Ardèvol, Júlia Martori, Alèxia Silveria, David Xifré (A2) i Eduard Altés i l’Emma Levy (B1), que han obtingut més de 9 punts.

Els títols estaran disponibles d’aquí a uns mesos. Ja us avisarem de la data de lliurament dels Diplômes» Si mentrestant es necessiten,  es pot demanar un certificat provisional.

Premis de Recerca Jove a Carla i Ruth Domínguez

Carla i Ruth Domínguez, alumnes de 2n de Batxillerat el curs passat, han rebut el reconeixement dels Premis de Recerca Jove que atorga la Generalitat,  a través del Secretariat d’Universitats, pel seu treball de recerca «Comme deux gouttes d’eau» / «Com dues gotes d’aigua».

Aquest treball de recerca ha permès a les autores aprofundir en un món en el qual estan vinculades personalment: el de les persones bessones. Amb rigor científic han desenvolupat les interrelacions entre bessons, tant des del punt de vista psicològic com social.

És la segona vegada que aquest treball rep un premi. Carla, Ruth, una vegada més… felicitats!

Taller de creació amb David Selvas a Cal Massó

El passat 4 de juny els alumnes d’Arts Escèniques de 1r de Batxillerat van gaudir d’un taller de creació Càpsula de Creació amb l’actor i director David Selvas, a cal Massó. El taller va ser possible amb la col·laboració de Cal Massó i el suport econòmic de la Fundació Reddis. Una experiència molt interessant, que de ben segur no oblidaran els nostres alumnes. Esperem poder repetir l’experiència amb la propera promoció d’alumnes durant el curs 2019-2020.

Ferraterian(e)s

L’any 2022 farà 100 anys del naixement –i 50 del decés– del reusenc Gabriel Ferrater, poeta i intel·lectual de referència, innovador i transgressor, procaç i subtil, l’obra del qual, de qualitat i d’actualitat indiscutibles, és objecte de múltiples estudis –i també objecte de culte, si… Llegeix més»