DEPARTAMENTS DIDÀCTICS
iEduca Moodle Bat.Int.
Batxibac GEP Erasmus+. Nodes Esfer@ Instagram Facebook Twitter
Imatge relacionada Moodle ib-world-school-logo-1-colour gep-120 Logotip del node Documents
DOCUMENTS ALUMNAT I FAMÍLIES

Documents alumnat i famílies. En aquesta pàgina trobareu models i plantilles de documents d’interès per l’alumnat i les famílies: autoritzacions, instàncies, reclamacions, declaracions de responsabilitat, protocols, informació sobre convalidacions…

HORARI CLASSES VIRTUALS GRUPS DE BATXILLERAT MODEL HÍBRID (A PARTIR DEL 23 DE NOVEMBRE): PRIMERSEGON

CALENDARI, HORARI I AULES EXÀMENS 1R I 2N BATXILLERAT SETMANA 30 NOVEMBRE / 4 DESEMBRE (Plànol amb aules exàmens)(Hem afegit les aules on es faran els exàmens. Consulteu possibles modificacions d’última hora)

LLIURAMENT DE DISPOSITIUS PORTÀTILS DE CONNEXIÓ A INTERNET (MiFi) A ALGUNS ALUMNES DEL CENTRE

SETMANA DEL 23 AL 27 DE NOVEMBRE DE 2020.

(Notícies anteriors…)

Campanya ” Cridem prou” de la plataforma Comerç Solidari

Quatre professores del centre participen en la campanya “Cridem Prou”. Aquest mes de novembre diverses intervencions artístiques inunden els aparadors de Reus amb motiu de la campanya “Cridem Prou” pel Dia Internacional Contra la Violència Masclista.
Des del centre volem esmentar la col·laboració en aquest projecte de cinc artistes de la casa: Isabel Granollers (Blanca Miret), Isabel Taixés (Anem al Gra), Laura Rodríguez (Herbivore), Teresa Felip (Garola) i Ester Ferrando (PhotoClub). Cadascuna aporta la seva singular visió sobre el tema materialitzant-la en l’aparador d’un comerç. Compartim les imatges de les seves intervencions:

Podeu llegir la notícia sencera a Canal Reus TV:Aparadors contra la violència masclista

El teatre és ara i aquí

Durant el mes d’octubre, el alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques han participat al taller de teatre “Cos i emocions” a càrrec de l’actor reusenc Jordi Romero Guerrero, llicenciat en Arts Escèniques per l’Institut del teatre de Barcelona.Treballa com a professor i com actor, principalment de teatre gestual i de carrer.
Aquestes són algunes de les seves interpretacions:

• Nein, creació pròpia, 2018.
  • Euphonia en clau de Fa, Cia. L’Animé. 2017.
  • Bhrava!,  Cia. L’Animé. 2016.
  • Vivo sin vivir en mí, Cia. Jadeo Teatro. 2015.
  • Pren l’aire, Cia. Madeleine. 2014.

Com diu en Jordi: “El teatre és ara i aquí”.

Entrevistes per formar part de l’equip de SIEI

Suport intensiu escolarització inclusiva (SIEI)

Convoquem entrevistes per professionals (perfil psicopedagogia) que vulguin formar part de la SIEI del centre pel curs 2020-21. Les persones interessades podran enviar el seu currículum a l’adreça oficial del centre fins demà, dia 2 de juliol a les 15h.
Les entrevistes es duran a terme el divendres 3 de juliol de forma virtual (s’enviarà convocatòria horària i enllaç de forma individual).