Visita d’alumnes i professors del Lycée Jean Jaurès

El passat dijous 12, el nostre Institut va acollir un grup d’alumnes i de professors francesos del Lycée Jean Jaurès de Saint-Clément-de-Rivière (Académie de Montpellier). El dia va començar amb un esmorzar de coca i xocolata, van  participat en un joc de pistes pel centre de Reus i, per acabar la jornada, tots han ballat al gimnàs del nostre institut.

L’objectiu d’aquesta trobada no és només que alumnes i professors dels dos instituts passin un dia junts, sinó que s’estableixin lligams per a futurs intercanvis, mobilitats individuals i estades a l’empresa.

Més informació i imatges al blog del Seminari de Francès…

Amb la Marató

Per recomanació de Protecció Civil, davant de la previsió de fortes ventades, s’ha decidit anul·lar la sortida prevista pel divendres 13. Per tant hi haurà l’activitat lectiva habitual, excepte de 9:00 a 10:00, temps en què es faran al pati un conjunt d’actes relacionats amb la Marató i la recollida de donatius per la investigació de malalties minoritàries.

Fent cartells:

Els cartells de la Marató

Excursió a Barcelona amb 1r de Batxillerat de les Arts

El passat  3 de desembre els alumnes de primer de Batxillerat de les Arts van visitar el MNAC (Museu Nacional d’Art de Catalunya), on van realitzar un breu recorregut  per la història de l’art basat en el valuós patrimoni d’art romànic de què disposa el museu.

Per la tarda van visitar CaixaForum, on van gaudir de l’exposició temporal Òpera. Passió, poder i política. L’exposició viatja per la història de vuit òperes europees i explora la seva relació amb la ciutat i el context històric.

Amb La Marató

Aquest és el recorregut que el proper divendres 13 de desembre caminaran els alumnes i professors de l’institut, en solidaritat amb tots aquells malalts i malaltes d’enfermetats catalogades actualment com a ”rares”. L’institut farà una recaptació de diners que seran lliurats a La Maratò de TV3.

El recorregut té una distancia de 7,674 mts amb sortida i arribada a l’institut. A mig recorregut , al poble de Castellvell, al poliesportiu, llegirem un manifest i farrm una paradeta per recuperar forces.

Erasmus + a l’institut

El nostre centre ha estat acceptat per col·laborar en un projecte del programa Erasmus+, promogut i finançat per la UE per recolzar, desenvolupar i intercanviar iniciatives en l’àmbit de l’educació i la formació dels estudiants europeus. El projecte en el que participarem durant els pròxims… Llegeix més»

Taller de Clown

Aquest mes d’octubre els alumnes de 2n de Batx d’Arts Escèniques han tingut l’oportunitat de participar en un Taller de Clown, impartit per l’actor Gerard Domènech, del grup Clownic. Com ja és habitual en les Arts Escèniques, els alumnes aprenen en diferents tallers dirigits per… Llegeix més»