Preinscripció escolar 2019-2020.  Informació general (Web Dpt. Educació)

ESO: informació preinscripció
Batxillerat LOEM: informació preinscripció
  • Presentació de sol·licituds: del 14 al 21 de maig de 2019, ambdós inclosos.
Batxibac (Modalitat mixta de Batxillerat i Baccalauréat): Informació preinscripció

Informació PAU i Preinscripció Universitat 2019

Portal d’accés a la Universitat

Programa Diploma del Batxillerat Internacional / Proves de selecció 2019

Tresc i Via Verda a Horta de Sant Joan

El passat 14 i 15 de maig els alumnes de 3r d’ESO van anar a Hotta de Sant Joan a gaudir d’un tresc per la zona dels Estrets el primer dia i d’un recorregut en bicicleta per la Via Verda el segon dia. L’objectiu era dos dies de convivència practicant activitats a la natura. Les activitats practicades estan englobades, segons la classificació de l’impacte ambiental, com a “toves”, és a dir, que comporten cap o molt poc impacte ambiental.

Més ibnformació al blog d’Educació Física, i més imatges a Google Photos

Visita al Centre de la Imatge del Mas Iglesias

El passat 17 de maig els alumnes del Batxillerat de les Arts van visitar el CIMIR, Centre de la Imatge Mas Iglesias Reus. Aquestes instal·lacions estan dedicades a la conservació, estudi i difusió del patrimoni visual i artístic. A més de conèixer els orígens de l’edifici i l’actual funció com a equipament municipal, van gaudit de tres exposicions fotogràfiques programades actualment.

Després de la visita guiada van aprofitar el matí per dibuixar els jardins del Mas Iglesias, i traslladar l’aula de dibuix a un entorn molt agradable.

Més imatges a Google Photos

Ferraterian(e)s

L’any 2022 farà 100 anys del naixement –i 50 del decés– del reusenc Gabriel Ferrater, poeta i intel·lectual de referència, innovador i transgressor, procaç i subtil, l’obra del qual, de qualitat i d’actualitat indiscutibles, és objecte de múltiples estudis –i també objecte de culte, si més no per als qui han traspassat el llindar dels seus versos i de la seva prosa i han gosat capbussar-s’hi de ple.

Per anar preparant el camí de la commemoració d’aquestes efemèrides, l’Associació Gosar Poder –de recent creació– ha organitzat una sèrie d’actes al voltant de la figura del polifacètic autor, com ara el cicle de conferències “No diré res de mi. Noves mirades a Gabriel Ferrater”. Una de les ponents, la llibretera i crítica literària Marina Porras, va manifestar el seu desig de visitar l’INS Gabriel Ferrater i poder contemplar els quadres que Ferrater havia pintat, amb tota probabilitat, al mas familiar del Picarany. Fina Masdéu, exprofessora del centre la va acompanyar en aquesta visita

Sant Jordi 2019

Com cada any per Sant Jordi, al centre es van fer moltes activitats de caire cultural i lúdic; entre d’altres, els alumnes van participar a tallers organitzats pels propis alumnes i pels professors: tallers de ciència en acció, de cuina, danses urbanes, cinema, fotografia filosòfica,… Llegeix més»