DEPARTAMENTS DIDÀCTICS
iEduca Moodle Bat.Int.
Batxibac GEP Erasmus+. Nodes Esfer@ Instagram Facebook Twitter
Imatge relacionada Moodle ib-world-school-logo-1-colour gep-120 Logotip del node Documents
DOCUMENTS ALUMNAT I FAMÍLIES

Resolució servei de préstec de llibres de text, llicències digitals i material didàctic per al curs 21-22

Matèries a l’IOC

L’alumnat que vol cursar alguna matèria a l’Institut Obert de Catalunya ha de parlar amb coordinació pedagògica per poder-se inscriure abans del dimecres 15 de setembre. Ha de presentar també una sol·licitud (Documents Alumnat-Família)

Convocatòria ajuts per alumnes amb NESE i beques de caràcter general a Batxillerat

Llibres de Text curs 2021-22

Servei de préstec de llibres de text, llicències digitals i material didàctic per al curs acadèmic 2021-22

MATRÍCULA   ESO  –  BATXILLERAT

En aquesta taula Excel podeu consultar la relació de persones sol·licitants d’aquest servei i la resolució corresponent, acceptada o denegada

Les famílies a les quals s’hagi concedit el servei de préstec de llibres de text, llicències digitals i materials didàctic per al curs 21-22 hauran d’emplenar, signar i lliurar a la Secretaria del centre la CARTA DE COMPROMÍS DE PRÉSTEC DE LLIBRES. S’haurà d’utilitzar un document diferent per a cada alumne que hagi obtingut l’ajut. El llistat de llibres concret l’afegirà el centre.

Es comunicarà a cada família el moment en què podrà passar a recollir els llibres de text, previsiblement durant el mes de setembre de 2021. No es lliurarà cap llibre sense la corresponent Carta de Compromís.

L’EFIM premia dues alumnes de l’institut Gabriel Ferrater amb un viatge a Florència

El premi EFIM (Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments) està organitzat per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural amb la voluntat d’acostar el patrimoni cultural i monumental al jovent a partir de la fotografia. Enguany, la gala del lliurament dels premis, presentada per l’actor Quim Masferrer, s’ha celebrat al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona). Tot i les restriccions d’aforament, hi han pogut assistir, com a públic, els alumnes premiats, amb un acompanyant i professors del centres que hi han participat. L’acte s’ha pogut seguir en directe per Instagram.

És inèdit que dues alumnes del mateix centre resultin premiades en aquest concurs, obert a tot el territori català: Ling Martín Pujol i Ariadna Mas Girona, alumnes de l’institut Gabriel Ferrater, han guanyat aquesta edició del premi, que consisteix en un diploma, un viatge cultural a Florència i una classe magistral sobre patrimoni impartida per dos professionals de la fotografia.

La fotografia “Tot gira a la Mercadal” de Ling Martín ens mostra una vista de la plaça del Mercadal de Reus ben especial, realitzada amb un ull de peix. “L’instant oportú” d’Ariadna Mas destaca, entre d’altres aspectes, pel punt de vista de l’observador que resta darrere d’un element arquitectònic del Monestir de Santes Creus, aquest fet dona un aire més íntim a l’acció que mostra la fotografia. Les dues propostes premiades ens acosten d’una manera ben especial espais propers.

Trobada telemàtica al Projecte Erasmus

Els socis del projecte Erasmus plus que estem fent en el centre no van poder visitar el  nostre Institut com estava planejat els dies 1 I 2 de setembre, a causa de les restriccions de la pandèmia als seus països. Així I tot, ens hem pogut retrobar telemàticament I hem posat en comú les nostres idees sobre la implementació dels materials del projecte amb els alumnes de 3rESO de l’Optativa d’Emprenedoria durant aquest curs 2021-22.

En data 2/08/2021 es van publicar al BOE els següents anuncis relatius a ajudes i beques:
Trobareu més informació en el següent enllaç: https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/estudiantes/becas-ayudas.html

Matrícula ESO curs 2021-22

ALUMNAT NOU AL CENTRE, PROCEDENT DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ (Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07-06-2021)

• PRIMER ESO: període matrícula: del 14 al 18 de juny (Mantindrem obert el formulari i l’aplicació per la tramesa de documents. Si detectem alguna incidència ens posarem en contacte per email o per telèfon)
  • SEGON – TERCER – QUART ESO: període matrícula: del 28 de juny al 2 de juliol
  • Instruccions matrícula
Incidència tramesa formulari: en alguns casos la fitxa del formulari no arriba correctament. Si teniu aquest problema, truqueu a la secrtaria de l’nstitut – 977542010- o envieu un missatge a e3006678@xtec.cat  i us enviarem la fitxa al correu del 1r tutor el més aviat possible perquè pogueu acabar de fer la tramesa. Disculpeu les molèsties i gràcies per la vostra comprensió.

ALUMNAT PROPI QUE JA ESTÀ AL CENTRE EL CURS 2020-21: del 31 de maig a l’11 de juny (Mantindrem obert el formulari i l’aplicació per la tramesa de documents. Si detectem alguna incidència ens posarem en contacte per email o per telèfon)

• Full actualització dades i confirmació plaça: durant el mes de maig a les tutories.
  • Període matrícula i presentació documentació: del 31 de maig a l’11 de juny

Documents que tothom ha de descarregar, emplenar i trametre al centre mitjançant l’aplicació-formulari.

Formulari de matrícula corresponent al nivell que hauríeu de fer el curs 21-22, si aproveu el curs actual:

1r ESO – 2n ESO3r ESO4t ESO

Aplicació per la tramesa de la documentació de la matrícula

A les instruccions matrícula trobareu informació sobre els serveis que ofereix l’AMPA. També a la web de l’institut / AMPA

Com demanar ajuda al centre si teniu dubtes o necessiteu ajuda durant el procés de preinscripció: truqueu al centre – 977342010 – i us assignaran dia i hora per acudir al centre.