Confinament dels grups 2n ESO C i 2n ESO A

Benvolgudes famílies

Us fem arribar la informació que hem rebut del servei de Vigilància Epidemiològica:

• Els grups 2n ESO A i 2n ESO C no faran classes presencials des del dia 5/10/20 fins el 10/10/20 inclosos. Això vol dir que, si no hi ha cal altra instrucció, les classes es reprendran presencialment el dia 14/10/20 atès que el dia 13/10 és festiu.
  • Us adjuntem una carta de la Xarxa de Vigilància Epidemiològica on es donen instruccions precises sobre el confinament que han de realitzar els alumnes d’aquest grup.
  • Es realitzarà una prova PCR a tots els alumnes del grup que no se l’hagin fet. Us informarem del dia i de com es farà la prova tan aviat com ens ho diguin.
  • Per poder realitzar la prova és imprescindible que tinguem l’autorització de la família. Aquest full d’autorització es va repartir a l’inici del curs però encara hi ha famílies que no l’han retornat. Adjuntem el full d’autorització perquè, si no ho heu fet, el pogueu omplir i l’alumne l’haurà de portar al centre el dia de la prova.
  • Les classes continuaran durant aquest període de forma telemàtica. Us informarem de com es continuarà l’activitat lectiva durant aquest període.

Salutacions,

Jordi Xaubet