Joenada Portes Obertes 2021

Jornada de portes obertes 2021

Informació Portes Obertes 2021

El proper dimecres 3 de març de 2021 a les 18.00 es farà una trobada virtual de portes obertes amb les famílies interessades per mitjà de Google Meet en el següent enllaç:

Es podrà visitar el centre el dia 9 de març en grups reduïts i prèvia cita amb aquestes condicions:

• Grups de fins a 10 persones.
  • Es prendrà la temperatura a les persones visitants i caldrà que es facin el rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.
  • L’ús de la mascareta és obligatori en tot moment.
  • No es podrà  fer ús dels lavabos si no és imprescindible.
  • Cal mantenir en tot moment una distància mínima d’1.5 metres entre les persones participants a la jornada que no pertanyin al mateix grup de convivència.
  • No es lliurarà cap documentació en paper.​​

Sol·licitud de cita prèvia per a la visita al centre

Podeu trobar informació actualitzada sobre el procés de preinscripció i matrícula per al curs 2021/22 al nou web preinscripcio.gencat.cat del Departament d’Educació.

Proves extraordinàries per obtenir el títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Cada any es convoquen proves extraordinàries per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.
​Centre de realització de les proves
El centre sempre ha de ser aquell on es troba l’expedient de l’alumne… Llegeix més»