Aplicatiu de comunicació amb les famílies

El curs 2019-2020 es posa en marxa un nou sistema de comunicació amb les famílies per mitjà de la plataforma IEDUCA:

Cada família rebrà per correu electrònic les credencials que li permetran rebre les informacions personalitzades de la seva filla o fill sobre assistència, comunicació amb les persones tutores, horaris, … entre d’altres.

Espot accedir a la plataforma per mitjà d’un navegador instal·lat en un ordinador o per mitjà d’una aplicació. Podeu veure les guies següents:

Lliurament d’informes de qualificació curs 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que, atès que finalment la nova aplicació de gestió acadèmica Esfer@ ja ens permet acabar el procés de gestió de notes finals, el proper divendres dia 28 de juny a les 13.00 els tutors lliuraran a l’aula de cada grup els informes de notes de l’avaluació final juntament, si és el cas, amb els informes de notes de l’avaluació final extraordinària.

Si algun alumne no pot recollir els seus informes aquest dia, els mateixos tutors els podran lliurar als seus pares després de la sessió de l’aula amb l’alumnat. En tot cas, si el dia 28 no podeu recollir-lo, el butlletí de notes estarà a disposició dels alumnes a Secretaria a partir d’aquest dia.

Novament us demanem que disculpeu les molèsties que aquest endarreriment de dates us hagi pogut ocasionar i us desitgem un bon estiu.

Cordialment,

La direcció