Visita al festival Filmets de Badalona per part d’alumnat d’imatge i so

L’alumnat del cicle formatiu de grau superior de Realització Audiovisual va assistir a la presentació del Filmets Campus de Badalona. El festival s’ha consolidat com un dels festivals de curtmetratges més coneguts a tot l’Estat. Des del departament d’imatge i so portem més de 8 anys establint sinergies amb Filmets, tan assistint als workshops o participant en el festival amb diferents projectes.

Paral·lement, el grup de cicle superior de Producció Audiovisual va assistir a una taula rodona organitzada per PAC (Productors Audiovisuals de Catalunya) el dia 25 de octubre, amb el títol “CÓMO Y POR QUÉ PRODUCIR UN CORTOMETRAJE”.

MÉS INFO: https://www.festivalfilmets.cat/es/filmets-pro-2023/