Secretaria

CONTACTE: Per qualsevol dubte o qüestió l’atendrem en aquest correu electrònic secretaria@santaeulalia.cat

La Secretaria de l’institut s’ocupa de tots els aspectes de la gestió administrativa del centre. Dirigiu-vos a la Secretaria tant per a efectuar els diferents tràmits administratius que desitgeu (preinscripció, matriculació, beques) com per a obtenir informacions addicionals sobre terminis o documentació necessària per a les diferents gestions.

HORARI D’ATENCIÓ 

HORARI REGULAR: De l’1 d’OCTUBRE al 31 de MAIG: 

MATÍ: de 9h-13h de dilluns a divendres

TARDA: de 15h-17h de dilluns a dijous

 

HORARI NADAL: Del 15 al 20 de desembre de 2019 i 8, 9 i 10 de gener :      

de 9:00 a 13:00 hores.

 

HORARI D’ESTIU: De l’1 de JUNY al 30 de SETEMBRE (agost tancat).

de 9h-13h de dilluns a divendres

 

Adreça postal

correu ordinari: INS SANTA EULÀLIA. Av. Santa Eulàlia, 72. 08223 Terrassa (Barcelona)