Criteris de selecció

Procediment d’assignació de places:

L’oferta de les places de mobilitat del programa s’ofereix a tots els/les estudiants, sense diferències entre sexes, origen social, ètnic o religiós. Qualsevol estudiant té accés al programa, sense restriccions ni quotes.

Els criteris que actualment s’utilitzen per a seleccionar els/les candidats/es són:

• Qualificacions acadèmiques (expedient)
  • Coneixements de llengua anglesa i valoració del coneixement d’alguna altra llengua
  • Actitud, compromís, dedicació i predisposició
  • Grau de maduresa (motivació, iniciativa, autonomia i habilitats de comunicació, entre d’altres)

Els/les estudiants són valorats a través d’un informe emès per un grup de professorat que tenen contacte directe amb cada candidat i que pertanyen a l’àrea de coneixement dels estudis que cursa.

La direcció del centre i la coordinació d’Erasmus conformen la comissió de valoració encarregada d’avaluar els informes i crear la llista de candidats/es. Si algun dels/les aspirants forma part d’un grup socioeconòmicament desfavorit, la comissió de valoració pot sol·licitar una ajuda econòmica per a aquells/es estudiants que ho necessitin.

El centre es posa en contacte amb empreses que puguin acollir els/les estudiants per a realitzar les pràctiques en les seves instal·lacions.

Requisits de selecció:

• Ser estudiant d’un Cicle Formatiu de Grau Superior de l’Institut Santa Eulàlia.
  • No haver realitzar les practiques obligatòries.
  • Tenir disponibilitat per realitzar l’estada en les dates indicades.

Observacions:

• Tindrà prioritat l’alumnat amb tots els mòduls que s’hagin impartit fins el moment de la selecció aprovats i el de 2n sobre el de 1r.
  • S’escollirà un/a alumne/a de cada especialitat de la qual hi hagi empreses disponibles i un mínim d’alumnes inscrits. En cas de haver-hi més beques que especialitats, s’escollirà els/les alumnes que tinguin més puntuació d’entre els restants.

revisió 25.11.2021