Aula Tecnològica ATECA (NextGenerationEU)

Recentment, a l’Institut Santa Eulàlia hem aconseguit un aprovisionament significatiu de material tecnològic destinat a donar resposta a la situació plantejada per les necessitats de digitalització de les estructures productives i del capital humà, així com a la consolidació del Pla de Modernització de la Formació Professional.

Concretament es tracta d’equips de simulació, entrenament i realització de pràctiques relacionades amb la pneumàtica, electrònica i sistemes de control (PLCs, manipuladors XY, equips de sensòrica, programari Fluidsim…) El material en qüestió s’ha ubicat a l’Aula EPN (Aula d’Electropneumàtica), a l’edifici de Cicles Formatius.

Aquesta dotació de material tecnològic vol satisfer les necessitats educatives i formatives dels nostres alumnes. La digitalització de l’aprenentatge, entre d’altres aspectes, forma part de les línies estratègiques del centre. Entenem que és un valor afegit i necessari per afavorir la integració del nostre alumnat en el món actual i, en el cas de l’FP, també en el professional, que evoluciona ràpidament en aquest aspecte.

Acció possible gràcies a una dotació econòmica de Fons Social Europeu per a la tecnificació i digitalització d’aules de FP.