Tutors/es Cicles formatius

Els cicles formatius de les diferents famílies professionals que podeu cursar al Santa Eulàlia són els següents (amb els tutors/es de grup):

Família Energia i Aigua (EA) 
Tutor/a:
Grau Superior EAC0 – Energies renovables     DANIEL PELÁEZ (1r Curs) /  LLORENÇ MARÍN (2n Curs)
Família Activitats físiques i esportives (AE)
Tutors/es:
Grau Mitjà AE10 – Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure DANIEL PELÁEZ (Grup A) / BRU ELIES (Grup B)

ALÍCIA SALVADOR (Grup A-2n) / SERGI GINÉ (Grup B-2n)

Grau Superior AEA0 – Ensenyament i animació socioesportiva FRAN SANCHEZ (1r Curs) / JORDI MARTÍN (2n Curs)
Grau Superior AEB0 – Condicionament físic INMA PEREZ (1r Curs) / ANNA MOHEDANO (2n Curs)

 

 

 

Família Administració i gestió (AG)
Tutors/es:
Grau Mitjà AG10 – Gestió administrativa POL BENADERO / TONI MARTÍNEZ (1r Curs) / ROSER MARTÍ (2n Curs).
Grau Mitjà AG10 – Gestió administrativa (àmbit sanitari) CARLES MORANTE/CRISTINA PÉREZ (1r curs) / PABLO MOLINER (2n curs)
Grau Superior AGB0 – Administració i finances ENCARNACIÓN ARAGONÉS (1r Curs) / VICENTE GARCÍA (2n Curs)

 

 

 

Família Electricitat i electrònica (EE)
Tutors/es:
Grau Mitjà EE10 – Instal·lacions elèctriques i automàtiques ANDREU MARZAL (1r Curs) / JOSÉ JUAN OLIVA (2n)
Grau Superior EEA0 – Sistemes electrotècnics i automatitzats SALVADOR JIMÉNEZ (1r Curs) / MANUEL MEIXIDE (2n)

 

 

 

Família Instal·lació i manteniment (IM)
Tutors/es:
Grau Mitjà IM10 – Manteniment electromecànic orientat a manteniment d’ascensors GUILLEM ABELLA / PERE MARTÍ (1r Curs) / JESÚS PUJOL (2n Curs)
Grau Mitjà IM20 – Instal·lacions de producció de calor orientat a instal·lació i manteniment de pisicines JOSÉ Mª BERBEL (només 2n Curs)
Grau Mitjà IM30 – Instal·lacions frigorífiques i de climatització SONIA MOLINA (Carlos Muñoz) (1r Curs) / JORDI VIVES (2n Curs)
Grau Superior IMA0 – Manteniment d’instal·lacions tèrmiques de fluids ALBERTO SALINAS (1r Curs) / AINA ESTRADA (2n)
Grau Superior IMC0 – Mecatrònica industrial XAVI ORTEGA (1r Curs) / JOSÉ LUIS CÁNOVAS (2n Curs)

 

 

 

 

 

Família Imatge i so (IS)
Tutors/es:
Grau Mitjà IS10 – Vídeo, discjòquei i so Matí: MIREIA SADURNÍ (1r Curs) / QUIM FERNÁNDEZ DEL VISO (2n Curs)

Tarda: NATALIA UVIÑA (1r Curs) / JOSEP JUAN (2n)

Grau Superior ISB0 – Il·luminació, captació i tractament d’imatge MERITXELL CASTILLO (1r Curs) / ALBERT MARTÍ (2n Curs)
Grau Superior ISA0 – Realització de projectes audiovisuals i espectacles FRANCESC VILA (1r Curs) / SANDRA SANJUAN (2n)
Grau Superior ISD0 – Producció d’audiovisuals i espectacles MAR JANSÀ (1r Curs) / ÁLVARO SCARPINO (2n)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La formació professional capacita per a l’exercici qualificat de diverses professions i proporciona la formació necessària per adquirir la competència professional i el coneixement propis de cada sector. La formació professional s’organitza per famílies professionals que ordenen els ensenyaments en cicles des de grau mitjà o de grau superior; amb la superació dels primers s’obté el títol de tècnic i amb la superació dels segons el de tècnic superior.

Per altra banda, hi ha la possibilitat d’aconseguir certificats de professionalitat reconeguts dintre del propi cicle. Els certificats de professionalitat són documents oficials que acrediten les competències professionals i garanteixen que la persona que l’obté té els coneixements, les habilitats i les aptituds per desenvolupar una activitat laboral d’acord amb les exigències del mercat de treball. Cada certificat de professionalitat acredita una qualificació professional del Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals.

 

Alumnes de cicles formatius realitzant una instal·lació elèctrica.

 

La formació professional és una de les sortides al món laboral des de l’àmbit educatiu amb més probabilitats de trobar feina. Concretament al nostre centre s’imparteixen 3 de les 5 famílies amb més demanda al mercat laboral.

“Referent al tipus de titulacions d’FP més demandades, les relacionades amb Administració i Gestió de les empreses van ser les més exigides en les ofertes d’ocupació (el 13% de totes les ofertes que requereixen aquests estudis), seguides d’aquelles que exigeixen títols d’electricitat i electrònica (7,7%), fabricació de mecànica (6,4%), informàtica i telecomunicacions (4,3%) o instal·lacions i manteniment (4%).

(“Cinco Dias”, art. “Las ofertas de empleo que exigen FP desbancan a las que piden estudios universitarios” 31/5/2019)