Història

Amb més de trenta anys d’història, l’Institut Santa Eulàlia ha passat per diferents etapes.

Al 1986, l’institut es deia Can Jofresa i tenia una secció de formació professional, l’antiga FP.

Amb els pas dels anys, i fent front a l’alt índex de creixement de la població en edat escolar, es va ampliar l’espai creant l’Institut de Formació Professional Can Jofresa, per tenir entitat pròpia com Institut d’FP.

Al 1987, comencen les obres del nou edifici que es construirà a l’Avinguda Santa Eulàlia i que va acollir tot el pes de la FP (especialitats d’electricitat, mecànica i d’administració i comerç), quedant l’Institut Can Jofresa únicament amb alumnes de secundària. Aquest edifici acabarà sent la seu principal del futur INS SANTA EULÀLIA i es va posar en funcionalment al 1988.

Fins al curs 1995-96, era un Institut de Formació Professional on s’impartien les especialitats d’electricitat, mecànica i d’administració i comerç. Amb la introducció de la reforma educativa, van començar a impartir-se cicles formatius de grau mitjà i grau superior d’electricitat, mecanització i administratiu, ESO i Batxillerats.

Al 2006, es comença a impartir cicles de la família d’imatge i so, amb el suport de l’Ajuntament de Terrassa per donar empenta al projecte de la Ciutat Audiovisual. Al 2008 s’inaugura el nou edifici que acollirà aquests estudis, al carrer Badalona, dintre del Campus Professional Vallparadís.

Amb el pas del temps, l’oferta de formació professional s’ha anat ampliant mantenint l’educació secundària, buscant sempre la demanda de professionals a nivell comarcal. En l’actualitat s’imparteix ESO, Batxillerat, curs d’accés als CFGS, PFI i cicles formatius de grau mitjà i grau superior de les famílies d’Electricitat i Electrònica, Administració, Imatge i so, Instal·lacions i Manteniment i Activitats físiques i esportives, la darrera incorporació al catàleg de l’oferta formativa (2017, Animació d’activitats físiques i esportives).