E.S.O 2024-25

PREINSCRIPCIÓ ESO del 8 al 20 de març 2024

Tens algun dubte?

Ens pots adreçar el teus dubtes a info.preinscripcio@santaeulalia.cat

CALENDARI

5 de març Publicació de l’oferta inicial de places LLISTAT
8 al 20 de març Sol·licituds de preinscripció (tràmit telemàtic)
17 d’abril Publicació llista amb puntuació provisional LLISTAT
17 al 22 d’abril Presentació de reclamacions (tràmit telemàtic)
25 d’abril Publicació llista amb puntuació provisional resoltes reclamacions LLISTAT
30 d’abril Sorteig desempat
2 de maig Publicació llista ordenada LLISTAT
29 de maig al 31 de maig ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre
 7 de juny oferta final de places escolars LLISTAT

10 de juny Publicació llista admesos i llista d’espera ADMESOS
18 al 26 de juny MATRICULACIÓ
9 de setembre Inici curs escolar 2024-2025

Al web oficial del Departament d’Educació podeu trobar tota la informació actualitzada en relació al procés de preinscripció (cliqueu aquí)

La sol·licitud és en format telemàtic, teniu informació de com emplenar la sol·licitud aquí, o anar directament a l’espai per presentar la sol·licitud (cliqueu aquí).

Des del centre us podem facilitar el suport per fer la sol·licitud al nostre centre amb una professional que us acompanyarà. Podeu sol·licitar-ho enviant un correu a secretaria@santaeulalia.cat o trucant al 937314080.

A l’apartat “Prepara la documentació” trobareu quina documentació heu d’adjuntar a la sol·licitud; cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los a punt per adjuntar-los a la sol·licitud. Els documents són els següents:

1- Certificació electrònica de la inscripció de naixement, llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.

2- DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic. Sempre s’haurà d’adjuntar el passaport o si és estranger d’un país membre de la Unió Europea el document d’identitat del país d’origen.

Altres documents a tenir en compte: Documentació acreditativa dels criteris prioritaris

3- Per justificar la proximitat del domicili habitual a l’escola. En enviar la sol·licitud es programa la consulta automatitzada del padró. Aquesta consulta serveix per confirmar l’adreça del domicili familiar. Si no es poden obtenir les dades del padró cal acreditar la residència adjuntant un certificat o volant de convivència de l’alumne, on ha de constar l’adreça del domicili i acreditar que viu com a mínim amb el pare o la mare que presenta la sol·licitud.

4- Per acreditar la proximitat del lloc de treball del pare, la mare o el tutor o la tutora legal a l’escola. En el cas de les persones assalariades, és suficient si s’aporta el contracte laboral o un certificat emès per l’empresa

5- Per justificar la renda garantida de ciutadania. Aportació de documents com la certificació o la resolució emesa pel Departament de Drets Socials

6- Per acreditar que l’alumne forma part d’una família nombrosa, aquesta informació es validarà mitjançant consultes interadministratives quan es faci la sol·licitud de preinscripció. Només quan no sigui possible validar-ho o es tracti de títols emesos per altres comunitats autònomes, caldrà presentar el títol de família nombrosa.

7- Per acreditar que l’alumne forma part d’una família monoparental, aquesta informació es validarà mitjançant consultes interadministratives quan es faci la sol·licitud de preinscripció. Només quan no sigui possible validar-ho o quan es tracti de títols emesos per altres comunitats autònomes, caldrà adjuntar el títol de família monoparental.

8- El fet d’haver nascut en un part múltiple s’acredita amb el llibre de família o la certificació electrònica de la inscripció de naixement.

9- La situació d’acolliment familiar s’acredita amb la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.

10- Per acreditar que un membre de la unitat familiar té una discapacitat. Aquest supòsit inclou la discapacitat igual o superior al 33 % de l’alumne, del pare o la mare o d’algun germà o germana, i es valida mitjançant consultes interadministratives. Si no es pot validar o si es tracta d’una discapacitat reconeguda per altres comunitats autònomes, cal presentar el certificat o la targeta acreditativa de discapacitat que emet el Departament de Drets Socials o els organismes competents en altres comunitats autònomes. També es pot adjuntar el document que acrediti ser beneficiari o beneficiària d’una pensió d’incapacitat permanent de grau total o de gran invalidesa, o bé, quan sigui oportú, el corresponent certificat de les classes passives que tenen reconeguda una pensió de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat.

11- La condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme s’acredita amb la sentència judicial de qualsevol ordre jurisdiccional, l’ordre de protecció vigent, o l’informe dels serveis socials o el certificat que acredita la condició de víctima de terrorisme que emet la Subdirección General de Apoyo a Víctimas del Terrorismo del Ministeri de l’Interior.