L’equip directiu de l’INS Santa Eulàlia està compromès amb la implantació, el manteniment i la millora contínua de la seva gestió, per la qual cosa:
-
Ha integrat com a forma de gestió del centre la gestió per processos segons el sistema ISO 9001.
-
S’implica en crear i mantenir la sensibilització de l’organització de la importància de detectar i satisfer els requisits o necessitats dels principals grups d’interès, així com els legals i reglamentaries.
-
Estableix la política de la qualitat i proposa els objectius de la qualitat.
-
Porta a terme les revisions del sistema de gestió de la qualitat.
-
S’assegura de la disponibilitat de recursos.
L’’INS Santa Eulàlia ha definit la qualitat com a part fonamental de la seva política i de la seva estratègia, per tal de millorar de forma continua la seva gestió i el servei prestat. El referent fonamental és la Norma UNE-EN ISO 9001 i, segons aquest, ha establert els instruments d’execució, seguiment, anàlisi, control i valoració dels seus processos.
Les directrius de la nostra Política de Qualitat és recolzen, així mateix, en els principis bàsics establerts a la nostra Missió i Visió de centre, així com als valors fonamentals que hem situat a la base de la nostra tasca com a centre educatiu. Així, la nostra Política de Qualitat es defineix segons els següents eixos:
-
La millora contínua dels ensenyaments que imparteix el centre i la seva gestió eficient.
-
L’adequació de les activitats del centre a la seva missió, visió i valors fonamentals.
-
La satisfacció de les necessitats dels grups d’interès, oferint un servei de qualitat.
-
La formació contínua de l’equip humà del centre.
-
La participació democràtica en la vida del centre des del respecte i la responsabilitat per tal que tota la comunitat educativa compti amb els canals que possibiliten la seva implicació en el sistema de gestió i en les activitats del centre i el treball cooperatiu.
Els instruments que asseguren el desplegament satisfactori d’aquests eixos des del Sistema de Qualitat són:
-
Desenvolupament de la Norma UNE-EN ISO 9001
-
Mesura i anàlisi periòdica de la satisfacció.
-
El seguiment i avaluació dels indicadors anuals.
-
Revisió del sistema de Qualitat i actualització periòdica dels procesos.
-
Auditories internes i externes
En l’actualitat l’abast del sistema de gestió de qualitat és: Formació professional de grau mitjà i superior, així com tots els processos estratègics, Claus i de suports necessaris per a la seva gestió, explicitats en els processos del nostre mapa de procesos del centre.