Treballem les bases anatòmiques del cos humà de manera manipulativa

L’alumnat del CFGM Gestió Administrativa àmbit sanitari (AG12), dintre del modul “M14 Informació de suport per a la realització de proves i serveis complementaris”, ha treballat aquests dies les bases anatòmiques del cos humà de manera manipulativa. Darrerament, els alumnes han fet un projecte de maquetes interactives per poder treballar l’anatomia i fisiologia del cor. Ha estat un gran treball que han fet els alumnes i han respost molt bé als reptes i la feina que els plantejavem al mòdul. En definitiva, han estat molt motivats i el resultat és meravellós.
A la fotografia podeu veure la primera activitat i un vídeo del making-off d’un grup d’alumnes fent la seva maqueta interactiva (algunes porten una bomba que simula el bombeig del cor, d’altres tenen un circuit tancat on es pot veure la circulació de la sang, d’altres han representat l’anatomia del cor en 3D…).