Mostra Audiovisual de l’Institut Santa Eulàlia al Cinema Catalunya

Aquest dimarts, 7 de maig, es durà a terme en l’històric Cinema catalunya de Terrassa la Mostra Audiovisual de projectes realitzats per l’alumnat dels cicles d’Imatge i so del nostre institut.

La Mostra Audiovisual de l’Institut Santa Eulàlia ha estat organitzada per alumnes de segon curs del CFGS de Producció d’audiovisuals i espectacles. A més d’altres sorpreses, l’exhibició inclou la projecció de sis curtmetratges, tant de ficció com de no ficció, realitzats per alumnes dels CFGS de Realització, Producció i Il·luminació.

Els curtmetratges programats són: El último cuadro (Pol Nonell), Fillos’s Drift Team (Izan Pardo), Gritando Touchdown (Mireia Ramírez), Mananquel (Iván Villarejo), Un paseo por el barrio (Adrián Ortiz) i Voces: Bukowski (Valeria Centeno).

L’acte inclourà un lliurament de premis. Per aquesta raó, els organitzadors compten amb la nova presència d’un jurat conformat per la guionista i publicista Ariadna Sanz i per l’escriptor i crític cinematogràfic Rubén Lardín, que aquests dies es troba a Barcelona per a presentar el seu últim llibre, Las ocasiones.