Masterclass d’Eric Roldán, enginyer de so amb 15 anys a la indústria

Eric Roldán @mixedbykoar , enginyer de so amb una experiència de més de 15 anys dins de la indústria musical. Ens ha parlat sobre la seva carrera, ha dut a terme una explicació sobre com treballa una base instrumental des de zero, com va evolucionant aplicant diferents tècniques de mescla i el material que utilitza per realitzar aquestes tasques.

Roldán ha transmès la seva experiència professional de primera mà en múltiples facetes d’aquest sector, ha estat comentant amb els/les artistes que ha treballat en directe Natos i Waor, Quevedo i Bad Gyal. També, alguns noms de l’escena urbana amb qui ha fet treballs de mescla i màster despertant l’interès i la participació per part de l’alumnat.

Aquesta classe magistral per l’alumnat de segon curs del CFGM Vídeo, discjòquei i so del nostre centre, ha estat encabida dintre del mòdul M3 Control, Edició i Mescla de So.