L’alumnat de 4t d’ESO visita l’exposició d’intel.ligència artificial del CCCB

L’alumnat de 4t d’ESO va visitar l’exposició d’intel.ligència artificial del Centre de Cultura Contemporania de Barcelona @cccb_barcelona organitzada pel departament de Ciències experimentals. En aquesta exposició hem interactuat, aprés I experimentat en primera persona amb l’#IA. També hem debatut sobre els reptes ètics I legislatius de la intel.ligència artificial avui. A més a més també hem aconseguit connectar amb la #tecnologia que canviarà les nostres vides #IA .

La IA recopila informacions, descobreix regularitats i construeix imatges de conjunt a partir de bancs de dades immensos, els quals és impossible que siguin analitzats pel cervell humà. Aquesta comprensió de la IA pot ser una font de descobriments científics potencials, i ens ofereix una nova perspectiva del món.