L’alumnat de 1r de Realització visita el Teatre Principal de Terrassa

L’alumnat de primer curs del CFGS de Realització audiovisual i espectacles ha fet una visita tècnica al Teatre Principal de Terrassa, el dimecres 10 de gener a la tarda, dins del mòdul dedicat als “Processos de regidoria d’espectacles i esdeveniments”.

En aquesta visita, han recorregut els diferents espais que conformen l’interior del teatre i han comprovat el funcionament de les instal·lacions, des de l’entrada de materials i escenografia al magatzem, a la insta·lació de focus, decorats i pantalles a la caixa escènica, així com els principals elements tècnics per a la realització d’espectacles.

Aquest equipament cultural municipal, gestionat per Terrassa Arts Escèniques, està dotat de les instal·lacions tècniques i els materials audiovisuals necessàries per acollir una àmplia tipologia d’activitats, com ara: teatre, cinema, concerts de música, conferències, entre d’altres.