Festa de Halloween: preparació de “la tragèdia del Santa Eulàlia”

L’Institut Santa Eulàlia es va convertir en l’escenari d’una gran celebració de Halloween, on els alumnes i professors van gaudir d’un dia amb molta diversió i emoció. Entre les activitats que es van desenvolupar a la terrorífica festa, es troben: Escape Room: cada classe de l’alumnat d’imatge i so es va submergir en el misteri d’aquest joc dissenyat amb molta cura. Van resoldre endevinalles en un entorn temàtic de Halloween, demostrant el seu de treball en equip. Tots els grups van aconseguir fugir amb èxit i vang audir de l’experiència al màxim. Passatge del Terror: es va presentar com un repte emocionant per als valents visitants.

Les sorpreses planejades van mantenir a tothom en suspens mentre avançaven a través del passatge. Els crits i les rialles van omplir l’escena, creant una atmosfera perfecta per a la temporada de Halloween. Al final els ensurts van ser inofensius i gaudits per tots.
Festa amb DJ’S: la festa de Halloween va ser una gran oportunitat pels alumnes de VDJ per mostrar les seves habilitats. Amb la música dels DJ’s, el públic es va deixar anar pel ritme i la diversió a la pista de ball. Les disfresses creatives van afegir un toc especial a l’esdeveniment, la decoració, les llums i la música del lloc van contribuir a crear una atmosfera màgica. El càtering disponible va mantenir a tots satisfets durant tota la tarda.
L’Institut Santa Eulàlia vol agrair a tots els assistents per fer de la “Tragèdia al Santa Eulàlia” una festa inoblidable. Els alumnes d’imatge i so es van unir per celebrar Halloween en un ambient segur i divertit. Els organitzadors i el professorat se senten orgullosos de la planificació i execució amb èxit de l’esdeveniment, que va permetre que tots gaudissin d’una tarda de diversió a Halloween.

de