Alumnat de Realització audiovisual premiats al One Shot Festival 2023

El certamen de cinema One Shot Terrassa City of Film 2023 ha premiat dos curtmetratges de l’alumnat de Realització de l’Institut Santa Eulàlia. El premi en la Categoria Local ha estat per al treball “Entre broma y broma la muerte asoma”, de Pol Nogués i Laura Egea. A més, el jurat del certamen ha fet una menció especial al Millor Ús de la Càmera per a l’alumne de realització Marcos Cortés, del curtmetratge “Persequè?” de Nick Moral, Marcos Cortés i Daniel Calvo.

L’acte de lliurament dels premis va tenir lloc al cinema del Coro Vell de Terrassa, el passat dissabte 25 de novembre, en una gala en la que a més de la catifa vermella i el photocall de rigor hi va haver projeccions, música en directe, parlaments, entrevistes i un aperitiu al final de la gala de lliurament dels premis.

L’institut Santa Eulàlia de Terrassa ha participat aquest any amb un total de 7 produccions realitzades per l’alumnat de 2n de Realització de Projectes d’Audiovisuals i Espectacles, amb la implicació i el suport del professorat de diversos móduls del departament d’Imatge i So.

El One Shot Festival és un certament que enllaça amb els festivals de cinema terrassencs i que porta quatre anys difonent una convocatòria internacional especialitzada. Aquest any s’hi han presentat gairebé 2.000 curtmetratges procedents d’arreu del món, tots realitzats amb la tècnica del pla seqüència (One Shot, en anglès).