Un concurs decideix els projectes d’audiovisuals i espectacles

L’alumnat de 2n de Realització i Producció del Departament d’Imatge i So ha realitzat els pitchs dels projectes que realitzaran des d’ara fins al final de curs. En una sessió especial convocada al Plató de TV, el passat divendres 15 de desembreels, els diferents grups de treball per projectes van fer les presentacions davant un jurat format pel professorat i un públic d’alumnes que tenia l’oportunitat de votar els millors projectes.

En aquesta sessió de pitching, es van poder veure unes presentacions ben originals, amb actuacions, música i projeccions de tota mena. Anteriorment, tot l’alumnat del mòdul de projectes de Realització i Producció de l’Institut Santa Eulàlia de Terrassa va poder presentar a classe les seves idees. De totes les idees, van ser seleccionades les més interessants, es van fer grups de treball per preparar un dossier complet i, finalment, es van preparar els pitchs per aconseguir impulsar els millors projectes.

Una de les novetats d’aquesta edició dels pitchings de projectes d’audiovisuals i espectacles ha estat la gestió del recompte de la puntuació per part de l’alumnat. La votació és va fer al final de les presentacions i el recompte es va poder seguir en directe en una pantalla. L’exigència d’una votació nominal i l’obligatorietat de votar totes les propostes del 0 al 10 també ha estat una mesura per fomentar una votació qualitativa dels projectes presentats.

El professorat dels cicles de Realització i Producció va preparar la dinàmica de les presentacions i de la sessió de votació final d’aquesta manera com un exercici de transparència i per a la implicació de tot l’alumnat participant. Ara, el repte és reorganitzar els grups d’alumnes i preparar les dinàmiques de treball per fer realitat els projectes seleccionats