CFGM Vídeo, Discjòquei i so visiten la botiga de discos HDSCollectors.

L’alumnat de segon (CFGM Vídeo, Discjòquei i so) matí i tarda han estat treballant la catalogació d’arxius, els diferents tipus de formats d’àudio, plataformes de venda.
@hdscollectors, tant el Jaume com el Pere, ens han explicat quants anys porten al negoci, quantes referències tenen en el seu catàleg, com classifiquen el material (estil,ordre alfabètic), percentatge de vendes, plataformes de venda (Discogs, Ebay). En acabar, l’alumnat ha pogut fer una ullada al material disponible a la tenda (vinils, cd, marxandatge).