Alumnat de CFGS Renovables de visita al Parc Eòlic de Montargull

Un any més, l’alumnat de CFGS Renovables van gaudir de jornada plena d’aprenentatge, inspiració en la visita al Parc Eòlic de Montargull.

De la mà de Fundación Endesa Educación, Enel Green Power; l’alumnat van tenir l’oportunitat d’endinsar-se en el món de l’energia eòlica amb una visita guiada pel responsable del parc Jordi Miralles. Des de la subestació fins als aerogeneradors, cada racó del parc oferia una visió única del funcionament intern d’aquestes instal·lacions que generen energia neta i ajuden activament a la reducció d’emissions de carboni.

La interacció amb professionals de la indústria és un element clau d’aquesta experiència. Els estudiants van tenir l’oportunitat de conversar amb el responsable del parc, que va compartir les seves experiències i consells valuosos. També va destacar els desafiaments i oportunitats que enfronta la indústria eòlica i la necessitat de desenvolupament d’habilitats especialitzades que són essencials per a mantenir-los a l’avantguarda de la revolució energètica.

Aquesta visita ha deixat una impressió duradora en els nostres estudiants que segur encoratjarà a l’alumnat a treballar en aquest sector.